Liczba produktów: 108
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Jeśli fotografujesz w plenerze i wykorzystujesz naturalne światło, pełnoklatkowy obiektyw stałoogniskowy NIKKOR Z 35 mm f/1.4 będzie idealnym narzędziem dla Ciebie. Dzięki dużej przysłonie f/1.4 oraz wyjątkowej jakości optycznej zyskujesz pełną swobodę w uchwyceniu idealnego momentu i kreowaniu pięknych zdjęć z pożądanym efektem bokeh. Szybki i niezawodny autofokus sprawia, że nie przegapisz żadnego ważnego momentu. Niewielka waga obiektywu (zaledwie 415 g) ułatwia podróżowanie i twórczą pracę.
CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw stałoogniskowy 24 mm o światłosile f/1.8 doskonale sprawdzający się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje bezgłośnie pracujący silnik AF, uszczelnioną konstrukcję, powłokę fluorową, soczewkę ED, 4 soczewki asferyczne i soczewkę z powłoką nanokrystaliczną.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 62
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw Nikkor Z 35 mm f/1.8 S zapewnia doskonały obraz z aparatami Nikon Z. Sprawdzi się świetnie zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Nikkor Z 35 mm f/1.8 S wykorzystuje ostry, bezgłośny i precyzyjny system wielokrotnego ustawiania ostrości oraz wiele silników AF. Zapewnia doskonałą jakość obrazu w całym obszarze kadru.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw stałoogniskowy należący do linii premium S, gwarantujący bezkompromisową jakość obrazu. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 20 cm, co w połączeniu z ogniskową 20 mm pozwala na tworzenie wieloplanowych kadrów. Dzięki zastosowaniu cichego, precyzyjnego i szybkiego silnika AF doskonale sprawdzi się także w trakcie filmowania. Uszczelniona konstrukcja pozwala na stosowanie go także w trudniejszych warunkach.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultra kompaktowy obiektyw szerokokątny, którego grubość wynosi niecałe 3 cm. Dzięki niemu uzyskasz niezwykle kompaktowy zestaw bazujący na body z linii bezlusterkowców Nikon Z. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 20 cm, a ostrość jest ustawiana automatycznie za pomocą silnika krokowego STM. Obiektyw ten doskonale sprawdzi się zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 52
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny obiektyw o szerokiej ogniskowej, który wykorzystuje bezgłośnie działający silnik AF. Doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 19 cm, co zwiększa możliwości pracy z obrazem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: brak możliwości stosowania
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw Laowa 4 mm f/2,8 Fisheye zapewnia wyjątkowe pole widzenia wynoszące 210 stopni i może tworzyć obrazy o okrągłym polu widzenia (dla aparatów MFT). Dzięki temu możliwe jest stworzenie zdjęć panoramicznych 360 stopni na podstawie tylko 2-3 zdjęć. Obiektyw jest przy tym niezwykle kompaktowy - waży zaledwie 135 g.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Nikon Z (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: APS-C
Nikkor Z DX 12-28 mm F/3.5-5.6 PZ VR to poręczny, ultraszerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy z napędem silnikowym zoomu. Obiektyw da Ci możliwość poszerzenia pola widzenia i wzbogacenia swojego niepowtarzalnego, kreatywnego stylu! Idealny do wideoblogów oraz krótkich filmów i ostrych zdjęć. Obiektyw gwarantuje Ci doskonałe wyważenie podczas filmowania z ręki oraz przy użyciu gimbala. Rozwijaj swoją twórczość niezależnie od pogody! Tubus oraz wszystkie ruchome elementy obiektywu zostały uszczelnione i zabezpieczone przed kurzem i wilgocią. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 126°, który zapewnia wysoką jakość obrazu i niski poziom dystorsji oraz aberracji chromatycznej. Kompaktowa i lekka budowa ułatwia korzystanie z niego w czasie podróży czy z gimbalami. Umożliwia mocowanie filtrów kołowych 62 mm i prostokątnych 100 mm za pomocą specjalnego magnetycznego mocowania (akcesoria sprzedawane są oddzielnie).
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw filmowy zapewniający szeroki kąt widzenia i jasność T2.9. Oferuje 7-listkową przysłonę, minimalny dystans ostrzenia 18 cm, standaryzowane pierścienie ostrości i przysłony 0,8 MOD, co zdecydowanie ułatwia filmowanie. Został wykonany z solidnego stopu aluminium. Dostarczany w zestawie z wytrzymałą walizką i pierścieniem 114 mm umożliwiającym stosowanie matte box (matte box sprzedawany jest oddzielnie).
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw szerokokątny przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Posiada on 2 wyjątkowe cechy - jedną z nich jest tryb makro charakteryzujący się powiększeniem 1:1 natomiast druga - funkcja shift, jest jeszcze rzadziej spotykana. Nowoczesne, wielowarstwowe powłoki antyrefleksyjne zabezpieczające przed powstawaniem flar i odblasków na zdjęciach.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany obiektyw zoptymalizowany pod kątem filmowania przy użyciu aparatów i kamer z matrycami pełnoklatkowym (i mniejszymi). Zapewnia ultraszeroki kąt widzenia wynoszący 110 stopni. Może współpracować z systemami Follow Focus.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw filmowy o kącie widzenia 65°, który oferuje jasność T1.9. Koła zębate 0,8 MOD, kompaktowa i lekka konstrukcja oraz gwint filtra 49 mm ułatwiają filmowanie tym obiektywem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Jeden z najszerszych obiektywów rektilinearnych do formatu Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 121,9°. Jego kompaktowa budowa sprawia, że świetnie sprawdzi się podczas filmowania i fotografowania dronem. Jasność wynosi tylko T2.1, a minimalny dystans ostrzenia to 9 cm. Standaryzowane koła zębate na pierścieniach przysłony i ogniskowania pozwalają na łatwe zastosowanie różnych systemów follow focus.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia korzystanie z gimbali, sliderów i filmowanie z ręki.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z aparatami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia, jest kąt widzenia, sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - to tzw. obiektyw rektilinearny.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 110°, który może współpracować z aparatami z matrycą pełnoklatkową i APS-C. Zapewnia przysłonę f/2.0, minimalny dystans ostrzenia 15 cm i prawie zerową dystorsję. Jego budowa obejmuje 3 soczewki ED i 2 soczewki asferyczne.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. Dostarczany z wymiennym mocowaniem ARRI PL / Canon EF.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.